Bersiaran dari Sarawak

Hari ni masuk hari ketiga di Sarawak. Lokasi sebenar di Sibu…rumah adik ipar. Sebenarnya saya balik ke sini sebab bapak mertua saya kena operate semalam. Alhamdulillah….semuanya berjalan lancar. Kalau tak ada apa-apa masalah petang ni dia dah boleh discharge. 

Agak bosan la duduk di rumah ni. Bukannya apa sebab tak ada apa nak dibuat. Masak pon tak. Tak berani saya nak pandai-pandai masak. Takut tak kena dengan selera sidak orang. Saya ni jenis tak kisah. Makan je apa yang ada depan mata. Yang saya buat just basuh baju dan basuh pinggan. Kalau rumah sendiri lain la…macam-macam boleh buat. 

Insya Allah esok bawak balik bapak dan mak mertua balik kampung. Diaorang pun tak betah duduk lama-lama kat rumah anak. Duduk rumah sendiri lagi nyaman. 

Okey, nanti cerita lagi. 

Tinggalkan Jawapan

