Bercuti tapi…

Di saat ini…di ketika ini…mood saya memang ke laut! Mungkin kerana sudah terlalu bercuti, dari hari Khamis (maulidurasul) hingga la semalam, Selasa. Atau rasa tak puas hati masih ada sebab tidak mendapat tempoh percutian yang memuaskan hati mengheret mood saya sebegini. Dari pagi tadi saya tak usik apa-apa pun kerja pejabat saya. Teruk betul rasa diri ini. Hanya membelek-belek format laporan 2012 yang dimahukan oleh boss. (Gaya bahasa pun macam lain sikit hari ni)

Next entri, kalau rajin saya cerita. Out!

Tinggalkan Jawapan

