McD Percuma..Sorry I’m Not Interested!

Sudah cukup sudah kita menyokong produk ISRAEL! Saya rasa apabila sudah ke tahap ini bedilan senjata ISRAEL ke atas nyawa-nyawa tidak berdosa cukup-cukuplah kita membeli produk mereka!

McD beri percuma sarapan la pagi ni? Biarlah percuma selama sehari, sebulan ataupun setahun, maaf kali ini saya katakan TIDAK kepada McD.

Saya bukan mendabik dada nak kata yang saya ni tak pernah makan McD . Ada masa-masanya say mengidam nak makan. Tapi kali ini saya tidak mahu lagi. Terlalu sedih dengan nasib yang menimpa umat Islam di Gaza. Kita masih bergembira di sini menikmati makanan dan masa lapang dengan suka ria tetapi mereka? Dalam debar dan ketakutan.

Kita sememangnya tak mampu nak mengangkat senjata memerangi musuh Islam ni. Iya, kita mungkin hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan saudara Islam kita di sana. . Selain itu, untuk menunjukkan keseriusan kita melawan kekejaman zionis Israel, BOIKOT makanan keluaran mereka. BERTINDAKLAH SEKARANG!

Tinggalkan Jawapan

