Lupa Nak Update Pasal Puasa

Punyalah concentrate dengan keja untuk program jelajah seminggu lepas, saya langsung takde keinginan nak update blog caya nih. Cian dia terabai dek saya. Sori, sayang…Cuma aritu la sempat update sebab dah tak tahan menanggung perasaan dek kerana kemelut di hati.

Arini dah 26 Ramadhan. Subhanallah! Cepat sangat masa berlalu. Masa  dalam program tu, saya langsung tak menghitung hari. Tak terasa masa berlalu terlalu pantas. Balik dari program baru la sibuk buat persiapan raya. Tak besar mana pun persiapan raya saya dan my adeng. Maklumlah belum ada baby jadi persiapan untuk kitaorang dan untuk kampung je. Tahun ni sudah pastinya giliran di kampung saya. Dan selalunya kitaorang akan pilih tema baju. Tahun ni…kitaorang sepakat nak pilih warna silver. Cantik tak? Kena tengok hasilnya di pagi raya nanti.

K, lah dah time nak bukak posa. Idea pun macam dah tersangkut sebab sekejap ngadap komputer sekejap ke dapur. Rasa macam ada sesuatu nak diluahkan tapi kena tunggu sampai idea penceritaan tu berkembang dengan jayanya ahaks…

Tinggalkan Jawapan

