Nak Beli…

Sekarang ni…

Rasa nak beli beberapa barang yang baru je terpikir nak jadikan hak milik. Memang takde dalam bajet sebab tu tengah dok timbang tara nak beli ke idok…

Tudung…satu2nya tudung yang slalu saya pakai dah tertinggal kat kampung. Senang warna putih boleh

masuk dengan semua baju. Tak yah pikir lama2 nak matching bagai??

Lipstik walaupun..dah ada satu cap nutri metics. Takde le nak beli banyak ni. Satu ajee..

Sandal. Leper dan sangat selesa. Takde le sebijk camni. Asalkan sandal.

Skang dah tak leh pakai high heel. Sakit kaki… (kredit to savemezero.blogspot.com)


Ada lagi sebenarnya tapi gambar tak memuaskan ati. Malas nak tepek kat sini. Ada 2, 3 buah buku yang saya nak beli n ada satu set kecantikan yang terasa nak try. Adakah saya mahu membelinya sekali gus atau beli saja tanpa pedulikan tentang duit??

2 thoughts on “Nak Beli…

  1. Salam

    1. tudung -sebab sekarang tak ada.
    2. sandal -kesihatan pun penting juga, tumit saya pun sakit, dan saya dah pakai yang selesa tak keras, kurang la sikit sakit.
    3. lipstik -dah ada satu kan? so kalau ditangguhkan dulu yang ini pun ok lagi.

    saya tolong susun ikut keutamaan. Hehehe..
    Saya pun dah start berjimat cermat. Sanggup masak walaupn nak ikutkan malas sangat dan rasa teringin makan sedap2.. kat luar. Hehehe

    • ilhamfatihah says:

      Wsalam…terima kasih hehehe. Tu la..tudung tu nak tak nak kena beli gak. Saya pon masak ikut mood tapi rasanya..cam lama je dah tak masak kat rumah. Huhuhu..

Tinggalkan Jawapan

