Spek Mata Baru

Aku memang dah agak lama plan nak beli cermin mata baru bila aku rasa bosan, tak selesa dan dengar komen kawan aku yang kata, spek mata aku ni menampakkan aku sedikit tua. Cermin mata plastik warna oren gelap. Aku pun usya my adeng mintak dia belanja. Akhirnya pujukan aku berhasil. Mula-mula aku plan nak pakai yang frameless, tapi bila salesgirl tu kata kena tambah protection la itu la sebab frameless ni memang manja sikit terus tak jadi. Lagipun, tak ada design yang betul-betul aku berkenan hehehe yeke atau sebab harga yang melebihi bajet tu?

Pilih punya pilih, akhirnya aku ambil satu spek ni, warna titanium, Pada mata aku spek ni cantik sebab aku berkenan betul dengan designnya yang menurut kata salesgirl tu, design terbaru di pasaran. Harga pun ok dan bila aku pakai aku rasa okey so, bertukar tanganlah spek mata tu dengan duit my adeng hehehe alhamdulillah…ada juga rezeki aku nak tukar spek. Nantilah aku tepek gambar spek mata tu kat sini.

Tinggalkan Jawapan

