Hari Yang Memenatkan

Penat? Ya, penat tapi bukan kerana kesibukan kerja-kerja pejabat tetapi kerja berulang-alik demi untuk menguruskan cukai jalan untuk kereta aku. Aku nak setelkan dalam masa satu hari, jadi kenalah pergi ke Ambank HQ kat Jalan Yap Kwan Seng. My Adeng suruh aku pergi. Aku tak berapa confident jalan ke situ jadi aku mintak tolong 2 orang colleegue aku. Sorang tolong bawk kereta dan sorang lagi teman sebagai mengelak fitnah. Terima kasih bebanyak kepada Abang Reza dan Kak Lin. Sangat menghargai bantuan kalian!

Pastu kitaorang pergi makan kat Jalan Ipoh, kedai yang selalu aku makan masa kerja kat situ. Makanannya kurang sikit la sebab bukan tukang yang selalu tu.   agaknya. Kemudian naik opis Jalan Ipoh jap. Jumpa kawan-kawan lepas balik opis HQ. Duduk dalam 2 jam, keluar semula untuk ambik road tax tu. Fuh, penat.

 

Tinggalkan Jawapan

