Nur Kasih…Aku Peminat Fanatik

Pertama kali aku dapat tahu tentang drama ni adalah melalui suratkhabar. Masa tu aku tak ambil tahu sangat sebab aku tengok tajuk pun biasa-biasa sahaja. Aku tahu itu karya Khabir Bhatia dan isterinya tapi hati aku tak terdetik langsung nak menontonnya.

Tapi, bila aku dah mula tengok bermula 2 episod yang lalu aku terus jatuh cinta dengan drama ni. Aduhhhh…aku jatuh cinta dengan jalan cerita, lakonan, garapan, lagu tema dan sinematografinya yang sangat cantik dan hidup. Tak puas tengok kat tv aku tengok kat internet. Aku semakin cinta dah jadi tak sabar untuk menonton episod-episod seterusnya.

Karya pengarah ni harus dipuji begitu juga dengan penulis skripnya yang telah menghasilkan satu skrip yang bisa meruntun jiwa. Jadi, marilah kita ramai-ramai tonton drama dan hayatilah mesej di sebaliknya.

nurkasih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s