Korea dan Drama Sirinya

Pagi ni belek-belek koleksi gambar dalam pc aku. Hmm…nak story pasal drama korea. Aku ada juga ikuti drama korea terbaru tapi drama yang tetap melekat dalam jiwa aku ialah Full House yang kelakar, Summer Scent yang menyentuh perasaan dan Autumn in My Heart yang buatkan air mata aku tak berhenti mengalir.

Aku dah ada 2 koleksi, Full House dan Summer Scent. Aku tak kisah sebab masa aku beli tu memang harganya sangat murah. My Adeng pun siap sokong aku beli. Hehehe…apa lagi aku? Suka sakanlah. Sekarang ni masih mencari CD Autum. Hari tu ada jumpa kat satu kedai CD kat Carrefour Wangsa Maju tapi aku rasa masih mahal. Lagipun, tak tahu kenapa macam berat hati pulak nak beli. Mungkin sebab ceritanya terlalu sedih atau bila aku tengok cover CD tu macam tak menarik saja.

Tinggalkan Jawapan

