Episod 6 (Kerana Dia)

Kerana dia…kerana seorang teman lama, aku membuka hati aku untuk menjadikan blog ini untuk tatapan umum. Kenapa, ya? Entah. Sebelum ni aku memang terfikir untuk berkongsi cerita, pandangan, idea dengan blogger lain tapi masih enggan melakukannya. Tetapi hari ini, aku rasa mungkin sudah tiba masanya untuk aku bertindak begini. Hehehe.

Tak adalah eksklusif manapun blog aku ni kalau ada yang beranggapan begitu. Aku ni pemalu. Ahaks. Okey, mari kita lihat siapa pengunjung di catatan maya aku ni.

Jommm!!!

Bear welcome sign

Tinggalkan Jawapan

