Episod 4

Aku rasa penyakit malas ni memang tebal dalam diri aku ni. Aku malas nak update blog ni. Ish….apalah aku ni. Kalau kat rumah apatah lagi. Tapi, semalam rasanya sebab aku sakit kepala sebab tu tak berapa rajin walaupun aku niat nak settelkan apa yang patut kat rumah tu. Aku larat basuh baju yang dah berendam dalam baldi. Ingat nak kemas dapur sikit tapi dah tak larat rasanya. My Adeng suruh makan ubat tapi aku tak nak. Hehehe. Tidur lak awal semalam. Balik kerja hari ni kena basuh kain, gosok baju, lipat kain dan kalau rajin aku nak kemas beg untuk bawak pergi Bukit Merah hari jumaat ni. Kursus or bengkel? Entahlah…tak paham aku.

lazy

Tinggalkan Jawapan

