Episod 3

Kenapa entah aku mulakan hari ni dengan rasa suram dan sayu yang aku sendiri tak tahu apa puncanya. Semalam malam jumaat tapi aku tak penuhkan dengan solat malam. Aku sedar pukul 3 pagi, 5 pagi tapi aku ikutkan hati nak tidur. Bangun pagi aku rasa kesal semacam.

Pergi ke pejabat, aku cuma calitkan lipstik. Ingat bila dah sampai pejabat aku nak ambil wuduk, pastu nak mengaji. Tapi, aku layan mengadap internet. Alahai. Nasib baik ada kelas al-Quran hari ni. Sekarang, rasa kesal dan sayu dan hilang sikit-sikit walaupun tak sepenuhnya.

Keluar….tak ada idea.

Tinggalkan Jawapan

