Selamat Hari Lahir

Selamat hari lahir untuk diri aku sendiri. Hari ni genap umur aku 30 tahun. Alamak, aku dah mencecah angka 3o-an. Rasa macam takut pulak. Setakat pukul 3.28 petang ni, aku masih belum terima ucapan hari lahir daripada my adeng. Semalam, aku rasa macam tak kisah sangat memandangkan bulan 12 dan 1 ni kitaorang ada 3 sambutan..hari lahir aku, ulangtahun perkahwinan kami dan hari lahir my adeng. Tapi, apabila kawan-kawan mula beri ucapan aku tertunggu-tunggu pula ucapan daripada my adeng. Hehehehe.

Tapi, rasanya dia akan ucap juga nanti. Tak payah fikir sangatlah. Hadapi hari ini dengan ceria! Hadiah..mungkin ada, mungkin tak ada. Rasanya macam tak kisah kalau tak dapat pun sebab hari tu my adeng pergi Sabah dia dah belikan aku 4 gelang mutiara. Macam kasihan pulak dia nak belikan aku hadiah lagi.

Malam kena hadapi kerja yang lebih sikit. Kena kemas beg dan pastikan stok kain kotor tak ada yang tinggal. Kain dah lipat semalam. Masak, aku yakin aku tak masak malam ni. Makan kat luar lagilah jawabnya tapi tak apalah hari ni kan hari istimewa untuk aku. Hehehehe.

Tinggalkan Jawapan

